EL CID programma LSAC

De Leidsche Studenten Alpenclub (LSAC) is nu al 100 jaar actief in de Alpen, de Ardennen en de klim- en boulderhallen in Nederland. Als je LSAC denkt, denk je aan klimmen en boulderen, maar ook aan gletsjertochten, alpiene beklimmingen en huttentochten. We zijn oorsponkelijk een subvereniging van Minerva, maar ook niet-Minervaleden zijn van harte welkom!
Tijdens de ELCID van 12-16 augustus zijn we te vinden op de infomarkt, op Minerva, in boulderhallen van Leiden en het LEF! Hou voor meer updates over de ELCID onze insta in de gaten @lsac_alpenclub

De LSAC heeft nu alweer 5 jaar geleden een doorstart gemaakt. In die tijd is de vereniging keihard gegroeid en telt nu al meer dan 200 leden. Wij boulderen en klimmen als verenging elke week samen bij kunststof en krachtstof en de klimmuur bij Holland Spoor. Daarnaast kun je bij de LSAC terecht voor allerlei cursussen waar je leert om zelfstandig buiten te klimmen en zelfs te alpineren. Ook organiseert de LSAC talloze gave activiteiten zoals klimweekenden, boulderweekenden, wandelweekenden, borrels en nog veel meer.
Lijkt dit je wat? Via deze website kan je je inschrijven. Als je nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen via het emailadres info@lsac.alpenclub.nl!